Sunday, December 09, 2007

Look who landed at our house


Can you see him??
It doesn't look like he'll be moving too far!!

Dave was outside, after tea, with the girls, fixing him when Elizabeth came inside not feeling well... Yep something else landed then too!! Poor kid, but this morning she is fine again. Playing it safe today though and staying home.

Last night I scrapped this layout for Scrap Mojo. You had to scrap something that outs you in the holiday spirit and also use something around the house to paint with. Well, as the layout says, Christmas ain't Christmas without some of Grandma's Christmas biscuits! I used a toilet roll to stamp the rings and make the painted red border.

Hope your weekend has been going ok and thanks for visiting :)
Pin It Now!

7 comments:

  1. Anonymous8:59 AM

    Cool layout...and yummmmmmmmy!!! Poor Santa...hope he will be ok in time for christmas eve ;)
    A.

    ReplyDelete
  2. LOL Love that Santa!!

    Great layout!! The cookies look yummy!! Very clever using a tp roll!! Seems like there are empty ones showing up here everywhere!!

    ReplyDelete
  3. Hello stranger!!!

    Oh dear, I hope Santa will be all right by the 25th! He might need a sniff of whiskey to get him up and happening!

    I hope all is well down there!

    Megan xx

    ReplyDelete
  4. I just love Santa :D that layout is delicious looking.

    ReplyDelete
  5. haha I saw one tonight he was sliding down a roof top...hehehe :)

    ReplyDelete
  6. Nice pic of visitor...lol Love your layout as with all your work its...fabulous!

    ReplyDelete
  7. OMG this layout totally rocks! I love it!
    Thanks for playing along.
    Micayla
    Scrapmojo

    ReplyDelete

Thanks for visiting :)
Comments are now moderated,
due to high levels of spamming.
So your comment won't appear straight away.
I do like questions, so if you have any please ask, and I will try to reply here in the comments, via email (if you leave your email address), in a blog post or visit your blog with an answer.
I love new visitors so please don't be shy :) say hi so I can come visit your blog too :)
And Dave, if you read this, I love you ooddles and ooddles :)